Насловна / Архитектура / Флуидни ѕидови за ревијата на ПРАДА, колекција пролет/лето 2024

Флуидни ѕидови за ревијата на ПРАДА, колекција пролет/лето 2024

Тинк-тенкот АМО, како дел од холандското архитектонско студио OMA, беше задолжен за уредување на индустрискиот простор обложен со алуминиум од чија структура се формираат флуидни ѕидови за ревијата за машка облека колекција пролет/лето 2024 година на модната куќа Прада.

1-copy-1 2-copy-1

Сместено во Deposito (уметничкиот оддел на брендот Fondazione Prada), дизајниран од Rem Koolhaas во Милано, AMO ги обложи ѕидните површини, подот и спуштениот плафон со алуминиум за да создаде футуристичка нота за модната писта.

Ентериерот на овој индустриски простор, со обвивка од алуминиум, каде 100% од употребените материјали може да се рециклираат, избрани од АМО и Прада можеби токму поради еколошките својства и адекватноста на текстурата за овогодинешната тема на флуидност, моделите одеа помеѓу ѕидови кои течат. Интересен податок е дека токму 3.000 килограми течност паднале на пистата и формирале зелени водни површини на подот.

3-copy-1 4-copy-1

Дизајнот на АМО имаше за цел да ја промени перцепцијата на индустрискиот простор, додавајќи органски изглед кој исто така би влијаел на начинот на кој публиката ги гледала и комуницирала со моделите. Намигнување на самата колекција, наречена Флуидна форма, која Прада ја опиша како „испитување на флуидна архитектура околу човечкото тело“.

9-copy-0

Прстен од индустриски светилки поставени околу плафонот ја осветлуваа патеката, додавајќи му на футуристичкото чувство.

„Испитување на флуидна архитектура, околу човечкото тело. Колекцијата за машка облека Прада пролет/лето 2024 година на Миуча Прада и Раф Симонс предлага апсолутна слобода на телото, изразена преку втемелување на принципите применети на облеката што ја носат.

7-copy-1 6-copy-1

Кошулата е почетна точка, нејзината структура и детали позајмени како основа за трансформирање на цела едиција на машка облека: костуми, мантили, активна спортска облека, јакни. Поаѓајќи од едноставноста, колекцијата предлага поим за проширување, засилување на идејата, парадокс помеѓу силуетата и материјалноста. Крајната цел е постојана свесност за внатрешното тело и неговото ослободување.

Испрати коментар

Scroll To Top