Насловна / Архитектура / Генерирање на градителски идентитет во Мариола, Аликанте

Генерирање на градителски идентитет во Мариола, Аликанте

Архитектонското студио Sogo Архитекти штотуку ја заврши адаптацијата и проширувањето на училиштето кое се наоѓа во најисточниот дел на Сиера Мариола, во Аликанте. Главната цел на проектот е да ги направи достапни сите простори, подобрувајќи ја енергетската ефикасност на постојните згради на кои всушност се интервенира.

3 4

Сместено помеѓу куќи и обработливи земјишта кои се обележани со дворци, се случува интервенцијата на CEIP Mare de Déu de Gràcia de Biar, што му дава идентитет и прави Биар да расте со истиот квалитет на неговиот историски центар во непосредна близина  и неговите полиња.

Проектот предложен од Sogo Архитекти се занимава со градината, со своите тераси и нејзините големи чемпреси, централен елемент на интервенцијата, постигнувајќи простор со кој и новите и постоечките згради разговараат, решавајќи ја програмата, тече низ деликатна геометриска работа. , врски и пристапност на центарот.

7 6 8

Новите градби се направени имајќи ги предвид текстурите на околината, силниот отпечаток на карпите и земјата, изведени со конструкција од бетонски кофражи со летви, комбинирани со големи стаклени површини кои се проѕирни и даваат континуитет на материјали внатре и надворешноста, правејќи ја перцепцијата на градината визуелна константа.

Јавното училиште Mare de Déu de Gràcia се наоѓа во Биар, град со околу 4.000 жители сместен во најисточниот дел на Сиера Мариола. Неговиот урбан центар, со средновековен распоред, е крунисан со замок изграден во 13 век од кој се гледаат, од една страна, сувите и вредно обработуваните земјишта и, од друга, планините што се протегаат до плажите на Медитеранот.

9 11 14

На неколку метри од добро одржуваниот историски центар Биар и веќе искачувајќи се на планината, има низа индустриски згради и јавно училиште кое вклучува две згради изградени помеѓу седумдесеттите и осумдесеттите години.

Зградите немаат вредност, но се наоѓаат на оваа каскадна висорамнина на платформи ограничени со линии од чемпреси кои сочинуваат прекрасен надворешен простор. Проектот се состоеше од комплетирање на недостатоците на училиштето. Додадена е училница за најмалите деца, спортска сала за постарите, се направени сите надворешни и внатрешни простори достапни и подобрете ја енергетската ефикасност на постоечките згради.

13 16 15 18

Покрај исполнувањето на овие цели, сакавме да ја искористиме интервенцијата за да му дадеме на училиштето идентитет што го немаше, бидејќи беше составено од конструкции кои или произлегоа од проекти испратени од министерство без да се земе предвид местото. или од проекти кои беа Тие се идентификуваат со време, но не и со место. Сакавме училиштето да биде закотвено за земјата. Дајте му можност на Биар да расте со истиот квалитет со кој го зачувува својот центар и своите полиња.

Градината, со своите тераси и големите чемпреси секогаш сончеви, создава посебен спокој и потребни се само мали интервенции за да се избришат несоодветните елементи изградени со текот на времето. На тој начин ја претворивме градината во центар на три изолирани згради кои се поврзани на само две нивоа, решавајќи ја и работата на центарот и пристапноста.

17 21

За да ги лоцираме зградите во план, тргнуваме од геометријата на градината, затворајќи ја во паралелна насока со чемпресите со детската училница, а гимназијата ја поставуваме како продолжение на постојниот објект.

Во делот тргнуваме од нивоата на старата зграда така што детската училница е сместена на нивото на нејзиниот прв кат, а спортската сала на неговото приземје, претходно искривени со затворањето на тремот што го отворивме повторно. Само со скалила и лифт, изградени во старата зграда и со пристап од тремот, ги решаваме потребните правци од училниците до трпезаријата и салата.

20 19

Новите згради се изградени со изложени бетонски ѕидови и плочи, кофражни со дрвени летви, кои ја зацврстуваат и затвораат лесната метална конструкција ограничена со стаклени површини и термоглинени ѕидови обоени во боите на земјата, како вилата. Ѕидовите, Структурата, рендерот и стаклените површини изгледаат идентични од надворешната и внатрешната страна на зградата, што придонесува градината постојано да се перцепира.

Истиот континуитет се јавува кај тротоарите, полиран бетон одвнатре и испран однадвор. Надворешните скали на старото училиште беа покриени со камен Сан Висенте, локален сив камен, материјал кој го користевме за сите нови надворешни и внатрешни скали и за подот на тоалетите и соблекувалните.

Флексибилните подови, потребни за детските училници и салата, ги решивме со линолеум, составен од ленено масло, борова смола и прав од плута, во оригинална верзија, со природни пигменти.

24

И во новата и во старата зграда се извршени операции кои придонесуваат градината да стане центар. Висината и наклонот на плочите кои ги покриваат детските училници, искачувајќи се кон надвор, овозможуваат двојно осветлување и проветрување во училниците и стаклените површини широк поглед на вертикалноста на чемпресите.

Салата, намерно сместена на истата платформа со приземјето на постојната зграда, има пристап на фасадата нормална на градината, но наклонот на покривите се прелева во рампи кои водат до спортскиот терен. На овој начин зградата станува балкон кој гледа кон градината и од кој се гледаат игрите на овој терен сместен на неговата најниска платформа.

26 27 28 29 30 32

Училиштето е изградено во рамките на програма промовирана и финансирана од регионалната администрација, Одделот за образование, а управувана од Градскиот совет на Биар. Доделениот буџет доаѓа од модулите поставени од Одделението, исти за сите училишта. Избрани се и градежните системи и материјали со цел да се обезбеди поголем квалитет на училиштето, елиминирајќи ги предметите кои не се неопходни за да може со поголема грижа да се изведат потребните.

Испрати коментар

Scroll To Top