Насловна / Архитектура / Најпознатата пешачка улица во Барселона, во ново руво

Најпознатата пешачка улица во Барселона, во ново руво

Ла Рамбла е најпознатата и најпопуларната улица во Барселона. Обновувањето на Рамбла како оска на градот има за цел повторно да го активира маалскиот живот и економската активност на блоковите кои гравитираат околу. Приоритет е да се промовира нејзината комерцијална диверзификација, да се промовира домувањето, да се промовираат културни активности и да се реконструира областа за да се промовираат прошетки и состаноци.

5

Новиот распоред, исто така, ќе ја подобри пристапноста и поврзувањето помеѓу населбите Равал и Готик, , што ќе придонесе за реактивирање на локалната трговија и центарот на градот.

Проектот вклучува инвестиција од близу 10 милиони евра и треба да трае 18 месеци, преобразувајќи ја авенијата во позелена, попријатна, покултурна и удобна улица, со повеќе пешачки површини и подобрена просторна функционалност.

Во оваа фаза, Ла Рамбла ќе претрпи значителна промена, менувајќи го изгледот на авенијата Драсанас да ја подобри врската со брегот и да ја прошири авенијата со нов простор се до крајбрежјето. Проектот вклучува плоштад со зелен коридор, дизајниран да ги поттикне социјализацијата и да ја обнови врската помеѓу авенијата, Драсанас и споменикот Колумбо. Ќе се изведат и следните интервенции:

• Се обновува тротоарот, со елиминирање на асфалтот и додавање на различни видови природен камен (гранит), кој ќе го покрие целиот простор, обединувајќи го од фасада до фасада.

• Областа ќе се пополни со дрвја, вкупно до стотина (од нив 21 нови), со поголеми корита на дрвја и обновување на подлогата.

• Ќе се додаде нова урбана опрема, со што ќе се генерира повеќе простор за луѓето.

• Осветлувањето ќе биде унифицирано со поедноставен и пофункционален дизајн.

Ќе се постават и заштитни столпчиња на барање на Локалниот одбор за безбедност. Во однос на циркулацијата, истиот модел ќе се применува за целиот проект за ремоделирање: една сообраќајна лента од секоја страна за велосипеди и автобуси, испорака и собирање на стоки, услуги и пристап до паркинг (само локалните жители), како што е моментално случај.

4

Работата ќе се изведува етапно за да не се зафаќаат истовремено двете страни на Ла Рамбла. Работата на секоја страна всушност ќе се врши на половина, секогаш обезбедувајќи пристап и циркулација за локалните жители, службите, велосипедите и возилата за итни случаи, како и за пешаците. Пристапот исто така ќе се одржува во секое време за резервирани влезови и паркиралишта, без пречки во јавниот превоз.

Додека се работи на првата фаза, округот Сиутат Вела се согласи десетте човечки статуи кои работат во овој простор да се преселат во горниот дел. Во истиот простор привремено ќе биде преместен и информативниот киоск.

Откако ќе заврши последната фаза, ќе се обнови површината на коловозот на кружниот тек кај споменикот на Колумбо. Ова ќе се направи кога ќе има најмало можно влијание за циркулацијата во оваа област.

3

Реформскиот проект, развиен преку јавен конкурс договорен со соседството и субјектите, е поделен на неколку области: Колом-Санта Мадрона, Санта Мадрона-Арк дел Театре, Арк дел Театре-Лицеу, Лицеу-Портафериса, Портаферрисса-Каналетес. Првата делница каде што ќе започне обновата ќе биде онаа на Колом-Санта Мадрона.

Новиот дизајн на оваа сообраќајна артерија ќе овозможи и создавање на три простори кои ќе го истакнат архитектонското наследство и урбаниот контекст: Moja-Betlem, Boqueria и Teatrо.

1

Испрати коментар

Scroll To Top