Насловна / Арт и дизајн / Дизајн на логото на Адидас

Дизајн на логото на Адидас

Адидас – име кое стои во надлежност на сите сектори на спортот ширум светот е основан од Адолф Ади Даслер, кој започнал со производство на обувки во 1920 година, со помош на неговиот брат Рудолф Даслер, кој подоцна формирал конкурентска компанија за обувки, Пума. Целта на Ади Даслер била да ја обезбеди најдобрата можна опрема за секој спортист. Тој следел три водечки принципи: дизајнирајте го најдобриот чевел за потребите на спортот, заштита на спортистот од повреди и направете го производот издржлив. Денес, асортиманот на брендот Адидас се протега од обувки, облека, прибор за кошарка, фудбал, фитнес, авантуристички тренинзи и голф.

Adidas-logo

Дизајнот на логото на компанијата за обувки и облека обично има три паралелни ленти, а истиот мотив е вграден во официјалното лого на Адидас. Со години, единствениот симбол поврзан со Адидас е дизајнот детелина (цвет) логото. Трите листови го симболизираат олимпискиот дух, поврзан со трите континенти, како наследство и историја на брендот. „Детелината“ е усвоена како дизајн на корпоративно лого во 1972 година.

aaa

Во 1996 година одлучено е дека детелината ќе се користи само во наследни производи. Примери на производи кои го прикажуваат детелина лого дизајнот ги вклучуваат Stan Smith, Rod Laver, A 15 Warm-Up и Classic T-shirt. Во јануари 1996 година, трите ленти на брендот станаа светско корпоративно лого на Адидас. Ова лого ги претставува перформансите и иднината на идентитетот на Адидас. Стана синоним за Адидас и неговата посветеност на висококвалитетни спортски производи во служба на подобрување на спортските резултати.

Испрати коментар

Scroll To Top