Насловна / Вести / Caterpillar 994K од 240 тона троши 1.000 литри дизел за 12 часа

Caterpillar 994K од 240 тона троши 1.000 литри дизел за 12 часа

Caterpillar 994K, мега булдожер за површински копови во рудници за литиум, придвижуван е од би-турбодизел мотор 78,1 V16, кој при 1.600/мин развива 1.764 КЅ, со максимален вртежен момент од 11.591 Nm при 1.200/мин.

Троши околу 1.000 литри дизел гориво за 12 часа, обработувајќи околу 250 тони земја за да се дојде до материјалот потребен за производство на една батерија за еден електричен автомобил.

3

Обработува 250 тони земјина кора

За да се направи една единствена батерија, мора да се обработи: 12 тони руда литиум, 15 тони кобалт, три тони никел, 12 тони бакарна руда и вкупно 250 тони земјина кора.

Сето тоа за една батерија, која конечно содржи приближно 12 кг литиум, 30 кг никел, 22 кг манган, 15 кг кобалт, 100 кг бакар, 200 кг алуминиум, челик и пластика, пишува Autorportal.hr. А луѓето сè уште веруваат во бајката за „чиста енергија“ кога возат електрични автомобили.

1

Може да ги издржи дури и најтешките оптеретувања

CAT 994K е изграден на робустен начин што му овозможува да работи ефикасно и да стои цврсто дури и во најтешките сценарија. Многу е издржлив и способен да ги издржи најтешките товари, а особено добро се покажал на големи градилишта каде што има многу тежок материјал за носење.

За да се максимизира животниот век на монтираните делови, може да се пофали со задна рамка од полн кутијаст пресек кој е отпорен на сложени удари и сили на торзија. Исто така, предниот спој на клинот има подмачкан дизајн на клинови кој обезбедува долг животен век и сигурност.

2

994K Cat поседува Rimpull Control System (RCS) и Конвертор на вртежен момент на спојката на работното коло (ICTC) за да помогне во намалувањето на трошоците по тон. RCS овозможува намалување на потенцијалот за пролизгување на тркалата без намалување на хидрауличната ефикасност. ICTC ја подобрува ефикасноста на горивото во одредени примени.

Машината има и Интегриран контролен систем на управување и менувач (STIC) преку кој може да се искуси апсолутна реакција и да се комбинира изборот на степенот на пренос, управување и изборот на насока во една рачка. Покрај тоа, моќниот мотор е главната причина за неговите оптимални и одлични перформанси.

Испрати коментар

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top