Насловна / Арт и дизајн / Познати модни куќи во служба на уличната уметност

Познати модни куќи во служба на уличната уметност

za naslovna
Графичкиот дизајнер и уметнички директор на Nike, Антонио Браско, минатата година претстави интересен концепт на брендирање на Montana спрејови со логотипови на познати светски  street wear компании како што се Adidas, Dr. Martens, Nike…

брендирани спрејови за улична уметност_06 брендирани спрејови за улична уметност_02

Проектот доживеа голем успех и предизвика интерес во јавноста, и затоа Браско одлучил истиот да го надополни со серија на други high-end брендови како што се Chanel, YSL, Dior, Gucci, Louis Vuitton и Hermès. Секоја лименка е претставена со специфична боја која е во согласност со препознатливите нијанси на самата модна куќа – Chanel е со елегантна црна, Louis Vuitton со кафеава, Gucci со темно зелена, а Dior е со софистицирана бела боја и сребрен потпис.

За овие колекционерски предмети веќе има силни реакции по социјалните мрежи, а дали може да се најдат во официјална продажба сè уште не е познато.

брендирани спрејови за улична уметност_12 брендирани спрејови за улична уметност_11 брендирани спрејови за улична уметност_10 брендирани спрејови за улична уметност_09 брендирани спрејови за улична уметност_08 брендирани спрејови за улична уметност_07 брендирани спрејови за улична уметност_05 брендирани спрејови за улична уметност_03 брендирани спрејови за улична уметност_01

Испрати коментар

Scroll To Top