Насловна / Вести / Насоки за правилно проектирање на паркинг места за точаци

Насоки за правилно проектирање на паркинг места за точаци

Истражувањата покажуваат дека вложувањата во интегрирани и безбедно организирани мрежи за точаци ја подобруваат физичката и психичка состојба на луѓето и ги подобруваат условите за живот во градовите. Сепак, тој процес на интеграција во многу градови во светот не е едноставен и многу градови се во потрага по ефикасен модел со кој ќе се намали гужвата во сообраќајот и зголеми користењето на велосипеди како превозно средство. Дел од развојниот план на велосипедските мрежи се и местата на кои се паркираат точаците.

0
Во градовите ширум светот можат да се видат гаражи, често под некаков надзор во кој велосипедите можат безбедно да се остават. Меѓутоа постои и полесна и пофункционална опција која подразбира структури цврсто фиксирани кои овозможуваат велосипедите да се потпрат и заклучат. Многу од нив се интегрирани преку урбаната опрема во градовите, покрај клупи, бандери или информативни табли. Потребна им е помала површина, но важно е да се испочитува да се сместат во близина на пешачки јазли и стази за велосипеди.

01
ArchDaily ги претстави насоките кои е потребно да се почитуваат во имплементирање на вакви паркинг места за точаци во урбаната структура на градот.

7

1. Упадлива конструкција, но да не смета на правците на движење

За успешно функционирање на оваа конструкција битно е елементите добро да се лоцирани и да имаат добра видливост. Добро е да се постават во непосредна близина на влезовите во објектите, но да не сметаат на патеките за пешаци, како и да не сметаат на влезови и пролази.

8

2. Минимални димензии на паркинзи за велосипеди

Важно е растојанието меѓу решетките да биде минимум 80 сантиметри, како би се овозможило паркирање на два велосипеда на секоја конструкција.

2

3. Минимални димензии во однос на останатите елементи

Треба да се обезбеди доволно место за пролаз на точакот и неговиот возач околу паркингот. Потребно е да се обрне внимание минималната одалеченост од ѕид, дрво или некој друг елемент во просторот да биде 50 сантиметри.

31

4. Материјал за прицврстување

Добро е да се земат во предвид цврсти материјали кои се погодни за сите временски услови, како дожд или снег, јако сонце и корозија. Генерално овие конструкции се изведуваат од алуминиум или поцинкуван челик, но постојат и такви кои имаат слој гума, како би се избегнале гребаници на точаците.
Важно е да постои бетонска плоча како идеална база за фиксирање на конструкцијата, таа треба да биде рамна со пожелен пад од 5 проценти во правец на ослонувањето.

4

5. Размислете за употреба на паркинг кога нема велосипед

Интересно е да се размисли за изгледот и функцијата на паркингот кога покрај него не стои точак. Пожелно е конструкцијата да биде витка, пријатна за око, која може да биде во склад со останататата урбана опрема во градот.

1

6. Да се обезбедат повеќе точки на потпирање и заклучување

Земајќи ги во предвит разните модели на велосипеди, важно е да се проучат нивните димензии и конструкција. Различните модели имаат точки на потпирање и заклучување на различни висини и положби.

6

Испрати коментар

Вие можете да ги користите следните HTML ознаки: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top